Relocation

Door de vele multinationals welke Amsterdam rijk is, zijn er veel expats welke opzoek zijn naar een geschikte woning in de randstad. Hollandsche Makelaardij helpt deze werknemers, wij zorgen voor het gehele traject, dit bespaard de werknemer veel kostbare tijd. Door nieuwe regels in verband met Covid-19 helpen wij expats wij op afstand, middels videobellen worden intakes genomen en kunnen wij op afstand bezichtigen plannen. Zo anticiperen wij op de huidige maatregelen en zorgen wij voor de beste service.

Door een groot netwerk vinden wij sneller geschikte woningen voor onze klanten. Door goed te weten wat mensen willen zijn wij instaat veel expats een geschikte woning aan te bieden.

De service die wij bieden bestaat uit:

1. Intake gesprek
Kennismakinggesprek met een van onze Relocators;
Het maken van geschikt zoekers profiel;
Het bepalen van een zoektermijn;

2. Marktonderzoek
Het aanmelden van een zoekprofiel bij collega’s;
Elke dag nieuw aanbod bekijken;
Een lijst maken met de geschikte woningen;

3. Bezichtigingen
De meest geschikte woningen met u bespreken;
De woningen samen met u bezichtigen of via een videoverbinding;

4. Onderhandeling
Als wij voor u een geschikte woningen hebben gevonden, starten de onderhandelingen met de eigenaar/makelaar. Dit heeft betrekking op de ingangsdatum, huurprijs, duur huurovereenkomst ect.

5. Beoordeling contracten en aanmelden nutsvoorzieningen
Wij controleren de huurovereenkomst op fouten en afwijkingen, wij melden u aan bij nutsbedrijven zodat u bij de sleuteloverdracht direct gebruik kan maken van internet, elektra en stromend water.

6. CHECK-IN
Uiteraard zijn wij ook bij de Check-in, wij controleren of alles naar wens is. Als er geen gebreken zijn geconstateerd dan vind de sleutel overdracht plaats.
Hollandsche Makelaardij levert enkel en alleen gelukkige klanten af.