Verkoop

Wij helpen u graag bij het gehele verkoopproces van uw woning om er voor te zorgen dat dit voor u zorgeloos en verantwoord verloopt. Wij adviseren je voor de woning in de verkoop gaat, maar ook tijdens de onderhandelingen en daarna.

Hoe verloopt dit proces?

Fase 1: Kennismakingsgesprek
Tijdens het kennismakingsgesprek bekijken we de woning en geven we een waarde-indicatie. Hiernaast bespreken wij uw wensen en beantwoorden we vragen die u eventueel kunt hebben, zodat u precies weet waar u aan toe bent.

Fase 2: Persoonlijk verkoopplan
We stellen in overleg met u een verkoopplan op.

Fase 3: Inmeten en fotografie
We meten de woning in conform de NEN 2580 norm. Er worden professionele foto’s gemaakt en eventueel video.

Fase 4: Styling advies
Wij adviseren u over de perfecte verkoopuitstraling van uw woning. In samenwerking met een interior designer kunnen wij de woning volledig laten stylen voor de verkoop.

Fase 5: Aanmelden
Na goedkeuring van alle stukken melden we de woning aan bij Funda en onze social media accounts. Tevens maken wij een brochure van het object.

Fase 6: Bezichtigingen
In overleg met u organiseren wij de bezichtigingen. Wanneer gewenst kan dit in ook op zaterdagen. Na elke bezichtiging nemen we even contact met u op om de bezichtiging te bespreken. Zo weet u altijd waar u aan toe bent.

Fase 7: Onderhandelingen
Tijdens de onderhandelingen zetten wij alles op alles voor de best mogelijke verkoopprijs te zorgen. Ook zullen we de beste voorwaarden (zoals bijvoorbeeld de datum van oplevering) proberen te realiseren. Alle onderhandelingen vinden schriftelijk plaats en worden één op één naar u doorgestuurd, met advies van ons hierbij.

Fase 8: Begeleiding naar de notaris
Tijdens de onderhandelingen zetten wij alles op alles voor de best mogelijke verkoopprijs te zorgen. Ook zullen we de beste voorwaarden (zoals bijvoorbeeld de datum van oplevering) proberen te realiseren. Alle onderhandelingen vinden schriftelijk plaats en worden één op één naar u doorgestuurd, met advies van ons hierbij.

Fase 9: Levering
Aan het eind van het verkooptraject vindt de levering plaats. Wij begeleiden de inspectie van de woning en nemen de meterstanden voor u op. Ook controleren wij de leveringsakte en gaan we mee naar de notaris voor het transport van de akte.